Cennik

OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY

Ceny za nasze usługi ustalamy z każdym klientem indywidualnie w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, formy opodatkowania (księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany), liczby dokumentów do księgowania oraz ilości pracowników. Jednocześnie zapewniamy, że ustalona z Państwem cena będzie z pewnością dla Was satysfakcjonująca.

Prezentowane poniżej ceny są zamieszczone w celach poglądowych. Ostateczna cena usługi jest ustalana indywidualnie z każdym klientem. Podane ceny są cenami netto – należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ostateczna cena usługi ustalona zostanie indywidualnie dla każdego klienta w dedykowanej ofercie.

  1. Pomoc przy założeniu przez klienta działalności gospodarczej – bezpłatnie
  2. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - od 150 zł
  3. Ewidencja przychodów (ryczałt) – od 100 zł
  4. Karta podatkowa – od 50 zł
  5. Księgi handlowe – od 500 zł
  6. Księgi handlowe dla stowarzyszeń i fundacji – od 500 zł
  7. Obsługa płacowo- ubezpieczeniowa – od 20 zł
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu uzyskania szczegółowej wyceny naszej oferty.
Serdecznie zapraszamy również do siedziby firmy na spotkanie informacyjne.